COMMON FILES INTROUVABLE ! Help

Le Forum Windows XP

COMMON FILES INTROUVABLE ! Help

Messagepar dranky » 25 Avr 2010, 18:54

Salut a tous !
J'ai récemment fait l'acquisition d'un logiciel de création musicale "pro tool M powered V 7.4 ",
mais au démarrage de l'application j'ai le message d'erreur suivant : C:\Program Files\Common Files\Digidesign\DAE\Codecs\MP3\MP3.dll est introuvable
alors j'ai recherché ce fameux fichier mais le dossier spécifié n'existe pas que doit-je faire ???
dranky

Re: COMMON FILES INTROUVABLE ! Help

Messagepar LeLapinFou » 26 Avr 2010, 20:33

Bonsoir,

Il vous faut le code de votre produit pour l'installer, j'ai mis en bleu les choses importantes.

MP3 Option for Pro Tools Windows Systems — Backups & Updates

Installing MP3 Option for Pro Tools 6 & 7

If you have Pro Tools TDM 6.x, or Pro Tools HD, LE, or M-Powered version 6.x or 7.x, there is no reason to download anything from the DigiStore (the DigiStore downloads are just the same installation instructions on this web page). You only need your authorization code that begins with "CUBS..." from your DigiStore purchase of either MP3 Export or MP3 Option. The installer for MP3 Option is built-in to the Pro Tools installer on all Pro Tools 6 and 7 CDs and major Pro Tools web updaters. See instructions below.

MP3 Option Installation for Pro Tools HD, LE, or M-Powered Version 7

The update for MP3 Option owners is installed during Pro Tools installation, either from the Pro Tools 7 Web Installer or the Pro Tools 7 CD:

Run the Pro Tools 7 HD, LE, or M-Powered installer application
Put a check mark in the box next to "MP3 Codec Update"

Follow the prompts in the installer application
Pro Tools 6 MP3 Option Installation Troubleshooting
LeLapinFou
Modérateur

Retour vers Windows XP